Serveis: Tallers. L'Escola del Món

Infants

Consulta els tallers interdisciplinaris que ofereixo.

Serveis: Projectes. L'Escola del Món

Recursos pedagògics

Consulta materials didàctics, un cançoner en anglès, un racó de contes i vàries propostes pedagògiques

formació contínua continuous learning

Adults

Vols deixar de veure l’anglès com una assignatura?

Hem col·laborat amb

Formació

University of Bristol
University of Leeds

“La invitació que em fa la meva ex alumna d’opinar sobre el seu blog “L’Escola del Món” per a mi és tot un regal. La seva formació acadèmica en el camp de l’EDUCACIÓ “en el sentit més transversal i integral del mot” junt amb la globalitat de la seva persona, dotada d’una gran sensibilitat i d’una sana tossuderia d’aprendre i de compartir les seves vivències –també en el sentit més ampli del mot- fan que acabi recomanant-vos de tot cor que useu i us serviu d’aquest blog com un vertader REGAL”.

Joan CasalsMúsic, pedagog i professor jubilat de la Facultat d’Educació de la UAB.

“En aquest blog s’hi percep l’estimació per cada activitat que proposa, i justament això tan senzill i alhora tan difícil de trobar, és el què el fa atractiu.  S’hi suma, a més, la capacitat de transmetre amb respecte i elegància, grans experiències viscudes i el pòsit que han deixat.”

Carme BotifollProfessora de piano al Conservatori de Música de Manresa i directora de l’Escola de Música de Callús.