Fem un batut!

,

Recordes que ens hem proposat anar-vos proporcionant recursos i idees que siguin fàcils de dur a terme a casa oa l'escola per ajudar-vos a naturalitzar l'aprenentatge de l'anglès?

Realitzar activitats de la seva vida quotidiana en anglès us ajudarà a donar sentit a l'ús d'aquesta llengua ia normalitzar el fet que hi haurà coses, ara i en un futur, que les podran fer i dur a terme gràcies al fet de poder comprendre un codi lingüístic diferent.

Avui us proposem preparar un bon batut molt saludable… en anglès! Es tracta d'acostumar els teus fills o alumnes a fer coses amb objectius significatius… en una eina comunicativa diferent. En aquest cas, langlès, així que al final de l'article tens un link on trobaràs un descarregable amb la recepta per preparar un “smoothie” (batut) molt saludable en anglès (veureu que també hem inclòs una llista amb les traduccions per a l'adult).

FEM UN SMOOTHIE VERD!

Temps de preparació: 10 minuts

INGREDIENTS

• ½ tassa encara aigua
  • 1 tassa espinacs
  • 1 poma Fuji gran nucli i tallar en gran trossos
  • 1 plàtan a rodanxes

ELECTRODOMESTICS

Una batedora.

INSTRUCCIONS

1. Tu

• Primer, afegiu l'aigua a la batedora. .
  • A continuació, afegiu-hi la resta d'ingredients: espinacs, poma i plàtan.

2. Tu, pare i mare

• Barreja: posar la tapa a la batedora, i encendre'l. Barrejar fins que es vegi llis i cremós.

3. Tothom

• Saborós! Gaudeix-ho!

DESCÀRREGA EL RECURS

De mica en mica començarem a normalitzar algunes activitats del nostre dia a dia en anglès. Esperem que aquests recursos i altres que pots trobar en aquest bloc us serveixin molt i que, sobretot, gaudiu de totes les activitats que us proposem 🙂

Recorda que si vols rebre totes les idees, propostes i recursos de “L'escola del món” al teu correu electrònic et pots subscriure quan vulguis.